Dlaczego Digital Signage

Zastosowanie rozwiązań Digital Signage jest wskazane wszędzie tam, gdzie istnieje potrzeba przekazywania aktualnej i dynamicznie zmieniającej się informacji.

Reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising. Jej celem jest dostarczanie wiadomości kierowanych do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza (local advertising).

Kontakt
Firma DDS KONTENT

DDS CONTENT S.C.
03-219 Warszawa
ul. Elektronowa 2E
Email: info@ddscontent.pl

Tel: (48 22) 774 07 93
Fax: (48 22) 774 07 93

NIP 536-188-59-33
Nr konta: IdeaBank 52 1950
0001 2006 0378 7353 0002

Co to jest Digital Signage?

 

Digital Signage to najszybciej rozwijająca się gałąź nowoczesnego marketingu. Zastosowana technologia oraz wysokiej jakości kreacje reklamowe sprawiają, że powstaje coraz więcej nowoczesnych sieci. Nośniki w postaci monitorów LCD, ścian wideo, ścian LED czy projektorów przestają być traktowane jako nowinki techniczne i stają się coraz bardziej popularnymi mediami reklamowymi.
Za pomocą centralnie i zdalnie zarządzanej sieci cyfrowych ekranów, można skutecznie rozpowszechniać treści promocyjne, informacyjne czy rozrywkowe.


Na system Digital Signage składają się następujące elementy:

  • Nośniki - ekrany.
  • Źródła sygnału - odtwarzacze, serwery wraz z systemami dystrybucji.
  • Oprogramowanie do zarządzania i modyfikowania treści.
  • Kontent - czyli treść.

Treść jaką przekazują nośniki Digital Signage jest bardzo zróżnicowana: w zależności od potrzeb klienta cyfrowy nośnik może wyświetlać prostą informację tekstową, logotypy, banery, statyczne pliki graficzne, animacje, filmy, aż po audycje TV czy serwisy internetowe.

 

Zalety Digital Signage:

  • Wysoka skuteczność przekazu.
  • Atrakcyjny sposób prezentowania informacji.
  • Istotny wpływ na wzrost poziomu sprzedaży lub świadomości marki.
  • Możliwość szybkiej aktualizacji przekazu – także poprzez Internet.
  • Szybka komunikacja z wieloma odbiorcami jednocześnie - w jednej lub wielu lokalizacjach.
  • Administracja treścią i sprzętem z jednego centralnego punktu.
  • Nowoczesne nośniki o estetycznym wyglądzie.
  • Oszczędność kosztów.